Փետրվարի 26-ից մարտի 2-ը․ Ուսումնական գործընթացի համառոտ նկարագրություն


  • Ընդհանուր պարապմունք 
  • Միջավայրի խնամք
  • Մաթեմատիկա— Բանավոր համրանք՝

Հաշվել 1-ից մինչև….(առաջ հաշիվ, հետ հաշիվ), գտնել օրինաչափությունները ու շարունակել

Բազմանիշ թվեր:

  • Բազմանիշ թվերի բազմապատկումը միանիշ  թվով:
  • Բազմապատկում 10-ով, 100-ով, 1000-ով և բաժանում 10-ի, 100-ի, 1000-ի:
  • Բազմանիշ թվի բաժանումը միանիշ թվի վրա:
  • Բազմապատկման, բաժանման գործողությունների հատկությունները:
  • Ապրանքի գին-քանակություն-արժեք փոխկապակցվածությունը:

Տրամաբանական խնդիրրներ- Խաղեր-Խաղեր։Բազմապատկման և բաժանման աղյուսակները կրկնում ենք խաղերի միջոցով։ Լուծում ենք տրամաբանական խնդիրներ Տրամաբանական խնդիրներ։

26.02.2018

Ընդհանուր պարապմունք — 9:00-9:15

1-ին պարապմունք — 9:20 — 10:05 Բանավոր մաթեմատիկա,  Տրամաբանական խնդիրներ։

2-րդ պարապմունք — 10:10 — 10:55 Ընթերցանության նյութ՝ «Շունն ու կատուն»

3-րդ պարապմունք — 11:05 — 11:50 Ուրախ օտար լեզու

4-րդ պարապմունք — 11:55 — 12:40 Ընտրությամբ գործունեություն

Ընդմիջում — 12:40 — 12:55

5-րդ պարապմունք — 12:55 — 13:35 Մարմնակրթություն, ազգային խաղեր

27.02.2018

Ընդհանուր պարապմունք — 9:00-9:15

1-ին պարապմունք — 9:20 — 10:05 Բանավոր մաթեմատիկա,  Տրամաբանական խնդիրներ։

2-րդ պարապմունք — 10:10 — 10:55 Ընթերցանության նյութ՝ «Շունն ու կատուն»

3-րդ պարապմունք — 11:05 — 11:50 Ուրախ օտար լեզու

4-րդ պարապմունք — 11:55 — 12:40 Տեխնոլոգիա

Ընդմիջում — 12:40 — 12:55

5-րդ պարապմունք — 12:55 — 13:35 Լող, հեծանվավարություն

28.02.2018

Ընդհանուր պարապմունք — 9:00-9:15

1-ին պարապմունք — 9:20 — 10:05 Բանավոր մաթեմատիկա,  Տրամաբանական խնդիրներ։

2-րդ պարապմունք — 10:10 — 10:55 Երգ

3-րդ պարապմունք — 11:05 — 11:50 Ընտրությամբ գործունեություն

4-րդ պարապմունք — 11:55 — 12:40 Ընթերցանության նյութ՝ «Շունն ու կատուն»

Ընդմիջում — 12:40 — 12:55

5-րդ պարապմունք — 12:55 — 13:35 Մարմնակրթություն

1.03.18

Ընդհանուր պարապմունք — 9:00-9:15

1-ին պարապմունք՝ մաթեմատիկա — 9:20 — 10:05 Բանավոր մաթեմատիկա, մաթեմատիկական խաղեր համակարգիչներով՝ հաշվում ենք, թե ով ամենաարագը լրացրեց առաջադրանքը, գծում ենք աղյուսակ և ինքնագնահատական տալիս։

2-րդ պարապմունք՝ մայրենի — 10:10 — 10:55 Ընթերցանության նյութ՝

  • Գրում ենք ակրոստիկքոսներ Ակրոստիքոսը բանաստեղծական ձև է, որի տողերի առաջին տառերը, վերևից ներքև կարդալիս, կազմում են որևէ բառ կամ արտահայտություն։
  • Նկարում ենք paint ծրագրով
  • Տեղադրում ենք բլոգում

3-րդ պարապմունք ես և շրջակա — 11:05 — 11:50

Դասարան TV-ի կլոր սեղան, համագործակցային նախագիծ

  • սովորողները ներկայացնում են դասարան TV-ին
  • սովորողները պատմում են, թե ինչպես են ստեղծվում հաղորդումները
  • սովորողները ի՞նչ է այն տալիս
  • մայրիկատոնին նվիրված ի՞նչ հաղորդում են նախապատրաստվում նկարել 

4-րդ պարապմունք ուրախ օտար լեզու — 11:55 — 12:40

Ընդմիջում — 12:40 — 12:55

5-րդ պարապմունք — 12:55 — 13:35 Սովորող-սովորեցնող նախագծի շրջանակում, Նախապատրաստվում ենք մայրիկատոնին, ավագ ընկերների օգնությամբ սովորում ենք ազգային պարեր:

2․03․

Ընդհանուր պարապմունք — 9:00-9:15

1-ին պարապմունք՝ մաթեմատիկա — 9:20 — 10:05 Բանավոր մաթեմատիկա, էլ տրամաբանական խնդիր, հերինում ենք խնդիր մայրիկների մասին

2-րդ պարապմունք ուրախ օտար լեզու — 10:10 — 10:55

3-րդ պարապմունք — երգ 11:05 — 11:50 Զատկակա երգերի կարաոկեների ստեղծում

4-րդ պարապմունք մայրենի— 11:55 — 12:40 Բլոգային աշխատանք՝ պատմում ենք մեր մայրիկների մասին

  • Ինչի՞  եմ նմանեցնում մայրիկիս․
  • Ի՞նչ նշանակություն ունի մայրիկիս անունը
  • Ի՞նչ նախասիրություններ ունի մայրիկս․
  • Ինչո՞վ եմ նման մայրիկիս

 

Ընդմիջում — 12:40 — 12:55

5-րդ պարապմունք  շախմատ— 12:55 — 13:35

  • 1-ին խումբը մասնակցում է շախմատի միջդասարանական մրցաշարին
  • 2-րդ խումբը մասնակցում է՝ Խաղում ենք ռուբիկ-կուբիկի հավաք քննարկմանը

Оставьте комментарий